Kontakta oss
Du är varmt välkommen att höra av dig till oss vid frågor eller bokningsförfrågningar.
Fråga vår chatbot!
Vår chatbot i högra hörnet av skärmen står redo att hjälpa till med alla vanliga frågor och svar dygnet runt. Klicka bara på pratbubblan!
Vanliga frågor & svar
Skriv till oss
Chatta med vår chatbot
Klicka på pratbubblan i högra hörnet så får du hjälp direkt!
Öppet: Alla dagar kl. 00-24
Mina sidor
Du vet väl om att du kan hantera din biljettbokning på Mina sidor? Där kan du enkelt av- eller omboka dina biljetter och bokade tider.
Mejla oss
Du kan också kontakta oss via mejl nedan. Just nu är det många som kontaktar oss och våra svarstider är längre än vanligt.
Problem med formuläret?
Har du problem med formuläret ovan går det också bra att mejla direkt till info@furuvik.se. Inkludera gärna ordernummer och dag för besök i ditt mejl.
Ring till oss
Tips! Vår chatbot står redo att hjälpa till med alla våra vanligaste frågor. Klicka på pratbubblan i högra hörnet så får du hjälp direkt!
Vill du om- eller avboka ditt biljettköp? Det gör du enkelt via Mina sidor.
010-708 70 00
Boendebokning, biljettfrågor & teknisk support
Öppet: Måndag-fredag kl. 9:00-16:30, Lördag-söndag kl. 9:00-11:00.
Avvikande öppettider: Idag den 24 maj stänger kl. kl. 11:15 för inkommande samtal.
Vi ringer upp dig! När du ringer oss och väljer alternativet "bli uppringd" behöver du inte vänta kvar i telefonen. Vi ringer istället upp dig senare samma dag. Missar du vårt första samtal ringer vi alltid en gång till.
Furuviksparkens växel: 010-708 79 00
Öppet: Vardagar kl. 9:00-16:00, lunchstängt kl. 12:00-13:00
Havshotellet och Havscampingen: 010-708 79 70
Havskrogen: 010-708 79 71